روز اعتراض سرخابی ها: شعارعلیه فتحی و عرب

به گزارش مسافرت رو، هواداران استقلال و پرسپولیس بدون هماهنگی قبلی و کاملا به طور اتفاقی در یک روز مشترک مقابل در باشگاه های خود و حتی وزارت ورزش تجمع و نسبت به وضعیت نقل وانتقالاتی این دو باشگاه اعتراض کردند.

روز اعتراض سرخابی ها: شعارعلیه فتحی و عرب

هواداران استقلال بازهم مقابل در باشگاه تجمع کردند تا اعتراض خود نسبت به شرایط کنونی را بیان کنند. این اقدام را در سال های اخیر بارها شاهد بودیم. چه در مقابل باشگاه و چه در برابر وزارت ورزش و جوانان. استقلالی ها که تعدادشان به 50 نفر می رسید شعارهایی علیه امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال سردادند. دلیل این شعارها عملکرد مدیران استقلال در نقل وانتقالات بود و هواداران معترض اعتقاد داشتند که همان اتفاقات سال های پیش دوباره در استقلال رخ داده و این باشگاه در نقل وانتقالات عملکرد مطلوبی نداشته است. از دست رفتن زمان جذب برخی بازیکنان از جمله سیدمحمد حسینی، بازیکن ذوب آهن، جدایی بازیکنانی همچون منشاء، گونسالوس، پاتوسی، نورافکن و چشمی و احتمال جدایی وریا غفوری نگرانی هایی را میان هواداران استقلال به وجود آورده است. در عین حال معترضان علی فتح الله زاده، مدیرعامل سابق استقلال را تشویق کردند تا بار دیگر نام این مدیر که سال ها است از مجموعه استقلال دور شده به گوش برسد. اما در روزهای که استقلالی ها درگیر شعار علیه امیرحسین فتحی بودند ومقابل در باشگاه تجمع کردند، هواداران پرسپولیس هم به جهت اتفاقاتی که در نقل وانتقالات برای این باشگاه رخ داده مقابل دروزارت ورزش و همچنین باشگاه پرسپولیس تجمع کردند. درواقع معترضان پرسپولیسی به دو دسته تقسیم شدند. گروهی مقابل دفتر کار وزیر ورزش و گروهی هم در مقابل درباشگاه. جالب اینکه هواداران پرسپولیس هم از عملکرد ایرج عرب به شدت ناراحت بودند وشعارهایی را علیه این مدیر سردادند. معترضان سرخ دلیل اعتراض را نا مشخص بودند قرارداد برانکو ایوانکوویچ می دانستند وحتی با پلاکاردهایی که در دست داشتند اعلام کردند رفتن برانکو از این باشگاه بدون شک عواقب بسیار بدی برای تصمیم گیران این باشگاه به دنبال خواهد داشت.

حضور ماموران نیروی انتظامی در مقابل در باشگاه پرسپولیس و وزارت ورزش وجوانان اما باعث شد تا حدودی از هجمه اعتراض ها کاسته شود وبه نوعی اوضاع تحت کنترل درآید اما هیچ بعید نیست که درروزهای آینده نیز با هماهنگی هایی که میان هواداران دو تیم ایجاد می شود بازهم تجمع هایی انجام شود و هواداران این دو باشگاه به جهت تاخیری که در جذب یا تمدید قرارداد گزینه های مورد نظرشان ایجاد شده، بازهم با چهره هایی برافروخته در مقابل درهای باشگاه خود و یا وزارت ورزش و جوانان تجمع کنند. اینکه اعتراض هواداران دو تیم تا چه اندازه گره گشای این دو باشگاه باشد مشخص نیست اما درباره باشگاه استقلال می توان با قطعیت گفت که هر فصل این مسائل را شاهدیم اما درباره پرسپولیس لااقل در سال های اخیر این برای نخستین بار است که هواداران این باشگاه به دلیل مسائل به وجود آمده دست به چنین اقدام های اعتراض آمیزی می زنند وخواستار روشن شدن قرارداد سرمربی شان می شوند. البته برای هواداران پرسپولیس اوضاع بهتر است به این دلیل روشن که تنها باید در راستای تمدید قرارداد برانکو اقدام شود و این مربی هم برای ماندن در این تیم بی میل نیست اما استقلالی ها با گذشت روزهای متمادی هنوز حتی نام سرمربی جدید خود را نمی شناسند و نمی دانند که قرار است چه کسی فصل بعد هدایت این تیم را در دست بگیرد.

11-270

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 9 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 277

به "روز اعتراض سرخابی ها: شعارعلیه فتحی و عرب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روز اعتراض سرخابی ها: شعارعلیه فتحی و عرب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید