روحانی: مردم در این 3 سال، علی وار در مقابل مسائل ایستادگی کردند، آزادراه غدیر تأمین کننده امنیت و سلامت مردم

به گزارش مسافرت رو، خبرگزاری خبرنگاران-رئیس جمهور با بیان اینکه خوشحالم که این روزها دشمنان می گویند فشار حداکثری نسبت به مردم ایران شکست خورده، گفت: این به معنای صبر و ایستادگی مردم و رهنمودهای رهبر معظّم انقلاب است که در این سه سال مردم ایران علی وار در مقابل مسائل ایستادند و تحمل کردند.

روحانی: مردم در این 3 سال، علی وار در مقابل مسائل ایستادگی کردند، آزادراه غدیر تأمین کننده امنیت و سلامت مردم

به گزارش خبرنگاران،حجّت الاسلام حسن روحانی، رئیس جمهور، صبح امروز (پنجشنبه 7 اسفند) در آیین بهره برداری از آزادراه غدیر با تبریک میلاد باسعادت امیرالمؤمنین (ع) و روز پدر گفت: به همه عزیزانی که در این سال سخت رسالت بزرگ پدری را نسبت به فرزندان خود به جا آوردند تبریک می گویم.

وی با اشاره با بهره برداری از آزادراه غدیر گفت: این آزادراه بسیار برای ما مهم است و بسیار شاد هستیم که در سال 94 که برای این طرح تصمیم گیری شد و بنا بر این بود که در سال 99 افتتاح بشود، این کار به حول و قوه الهی در این مدت نسبتاً کوتاه آماده بهره برداری شد.

روحانی ادامه داد: این پروژه فقط 5 و نیم کیلومتر پل دارد و شرایط بسیار خاصی را دارد و از اتوبان ها و تقاطع مختلفی عبور می کند و بنابراین این اتوبان برای مردم ایران رفاه و آسایش و سلامتی و امنیت را می آورد. سلامتی به خاطر اینکه مقدار زیادی از دی اکسید کربن کم می شود، امنیت برای اینکه ان شاءالله این اتوبان باعث می شود خودروها به سلامت از این راستا سخت عبور کنند و وقت عزیز مردم کم تر مصرف شود که گفتند حدود 90 دقیقه تا دو ساعت در وقت مردم صرفه جویی شود.

رئیس جمهور با بیان اینکه ترانزیت شرق ـ غرب و ترانزیت غرب به جنوب توسط آزادراه غدیر تأمین می شود، گفت: این آزادراه، بخشی از جاده ابریشم است و بسیار با اهمیت است و بسیار شاد کننده بود که امسال 221 کیلومتر آزادراه در یک سال افتتاح شد. دو و نیم برابر نُرم آزادراهی که در کشور افتتاح می شده، در سال جهش تولید به بهره برداری رسیده است.

روحانی شرح داد: این نشان می دهد که علی رغم جنگ اقتصادی و تحریم و فشار حداکثری، شادم که این روزها دشمنان می گویند فشار حداکثری نسبت به مردم ایران شکست خورده و این به معنای صبر و ایستادگی مردم و رهنمودهای رهبر معظّم انقلاب است که در این سه سال مردم ایران علی وار در مقابل مسائل ایستادند و تحمل کردند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 1 فروردین 1400 بروزرسانی: 1 فروردین 1400 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1574

به "روحانی: مردم در این 3 سال، علی وار در مقابل مسائل ایستادگی کردند، آزادراه غدیر تأمین کننده امنیت و سلامت مردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روحانی: مردم در این 3 سال، علی وار در مقابل مسائل ایستادگی کردند، آزادراه غدیر تأمین کننده امنیت و سلامت مردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید