روبیالس: لالیگا مجوزهای لازم برای برگزاری بازی در آمریکا را ندارد

به گزارش مسافرت رو، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا در واکنش به کوشش های رئیس سازمان لیگ این کشور، برگزاری بازی های لالیگا در خارج از خاک اسپانیا را غیرممکن دانست.

روبیالس: لالیگا مجوزهای لازم برای برگزاری بازی در آمریکا را ندارد

به گزارش خبرنگاران، به دنبال انتشار اخباری مبنی بر اینکه خاویر تباس رئیس لالیگا توانسته نظر مسئولان دو باشگاه اتلتیکومادرید و ویارئال را برای برگزاری بازی رودرروی این دو تیم (در هفته شانزدهم لالیگا) در شهر میامی آمریکا جلب کند، لویس روبیالس رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا خاطرنشان کرد که امکان انجام چنین کاری وجود ندارد.

تباس به منظور افزایش محبوبیت لالیگا در آمریکای شمالی مدت هاست که کوشش می نماید یک یا چند بازی این لیگ را در این منطقه برگزار کند، اما این طرح مخالفانی از جمله روبیالس دارد که یک بار دیگر مخالفت خود را با آن خاطرنشان کرد.

روبیالس در این خصوص گفت: برای انجام این کار باید شیوه برگزاری رقابت ها را تغییر داد. برای برگزاری بازی هایش در میامی، لالیگا نیازمند پنج مجوز است که ندارد.

اشاره روبیالس به مجوزهایی است که تباس باید از فیفا، کنفدراسیون فوتبال آمریکای شمالی و مرکزی، فدراسیون فوتبال آمریکا، سازمان لیگ آمریکا ( MLS ) و البته فدراسیون فوتبال اسپانیا کسب کند تا بتواند بازی های لیگ را به خارج از مرزهای اسپانیا انتقال دهد.

روبیالس در ادامه اشاره ای هم به موضوع تغییر زمان برگزاری اولین ال کلاسیکوی فصل - به دلیل فراهم نبودن شرایط میزبانی بارسلونا از این بازی در بحبوحه تنش های سیاسی و تظاهرات در ایالت کاتالونیا - داشت و درباره احتمال به تعویق افتاده این بازی گفت: ما چهارشنبه هفته آینده جلسه ای برای تصمیم گیری درباره این موضوع خواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 606

به "روبیالس: لالیگا مجوزهای لازم برای برگزاری بازی در آمریکا را ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روبیالس: لالیگا مجوزهای لازم برای برگزاری بازی در آمریکا را ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید