خبرنگاران 40 روستای شهرستان دشتیاری در محاصره سیلاب

به گزارش مسافرت رو، زاهدان- خبرنگاران- سرپرست فرمانداری دشتیاری در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: حدود 40 روستای این شهرستان براثر سیلاب 2 روز اخیر و سرریز شدن حجم آب سد زیردان در محاصره سیل قرار گرفت.

خبرنگاران 40 روستای شهرستان دشتیاری در محاصره سیلاب

از وبسایت دولت جمهوری اسلامی ایران دیدن نمایید.

جمشید سارانی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: سیل در دشتیاری همچنین موجب خساراتی در حوزه راه، زیرساخت های روستایی و تاسیسات برق این شهرستان شد.

وی ادامه داد: با همکاری جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان تمهیدات لازم از قبیل پیش بینی بالگرد و چندین فروند قایق برای جابجایی مردم سیلزده اندیشیده شده است.

سرپرست فرمانداری دشتیاری اضافه کرد: هم اینک موادغذایی و ماشین آلات لجستیکی برای امدادرسانی و بازگشایی راه های روستایی این شهرستان مورد نیاز است.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان براثر بارندگی های شدید شبانه روز گذشته که منجر به جاری شدن سیلاب شد راستا ارتباطی 91 روستای شهرستان های میرجاوه و تفتان را بست.

ایوب کرد روز اظهارداشت: سیلاب اخیر علاوه بر قطع راه ارتباطی روستاهای ذکر شده سبب تخریب راستاهای فرعی میرجاوه - جون آباد و چاه احمد - گوهر کوه و همچنین آب بردگی جاده در راستا کورین - قلعه بید شد.

به گزارش خبرنگاران بارندگی شب گذشته و طغیان رودخانه های فصلی سبب تخریب سه دهنه پل در محور ارتباطی بزمان به بم و بسته شدن راه ارتباطی ایرانشهر - بم شد و تا 24 ساعت آینده بسته خواهد بود.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 976

به "خبرنگاران 40 روستای شهرستان دشتیاری در محاصره سیلاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 40 روستای شهرستان دشتیاری در محاصره سیلاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید