جست وجوی خانه به خانه دو نوجوان مظنون به قتل در بزرگراه کانادا

به گزارش مسافرت رو، پلیس کانادا در جریان تعقیب دو نوجوان مظنون به قتل های مرموز در بزرگراهی دورافتاده واقع در شمال این کشور، تحقیقات خانه به خانه خود را در یک منطقه روستاییِ شمال استان منیتوبا شروع نموده و امید دارد این تحقیقات بتواند به کسب سرنخ هایی از محل اختفای این دو مظنون ختم گردد.

جست وجوی خانه به خانه دو نوجوان مظنون به قتل در بزرگراه کانادا

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، جست و جو و تحقیقات خانه به خانه برای یافتن این دو نوجوان مظنون به قتل تا 72 ساعت آینده ادامه خواهد داشت.

پلیس کانادا عملیات تعقیب این دو مظنون به قتل سه نفر با ملیت های مختلف را از استان بریتیش کلمبیا شروع نموده و با طی کردن بیش از 3000 کیلومتر اکنون به استان منیتوبا رسیده است.

پلیس کانادا احتمال می دهد که ساکنان منطقه بدون قصد به این دو مظنون یاری نموده باشند. هم چنین به احتمال زیاد این دو نوجوان هنوز در شهر گیلم استان منیتوبا بوده و از این منطقه خارج نشده اند. هر چند پلیس تمام احتمالات را در نظر می گیرد.

روز گذشته (شنبه) پلیس این کشور از جست وجوی بیش از 100 خانه و تمامی ساختمان های بزرگ و متروکه شهر گیلم اطلاع داد.

پلیس کانادا هم چنین با اشاره به این که به احتمال زیاد این مظنونین که خطرناک و مسلح هستند، تغییر چهره داده اند، از تمامی ساکنان منطقه خواسته تا در صورت مشاهده آن ها و هر گونه سرنخ دیگر بلافاصله با پلیس تماس بگیرند.

گیلم شهری بسیار پرتراکم با جمعیتی حدود 1000 نفری و شرایط جغرافیایی بسیار چالش برانگیز است که همین امر عملیات تعقیب را سخت ساخته است.

سخنگوی پلیس کانادا اعلام نموده که انتشار خبرهای اشتباه و شایعات بسیار در ارتباط با این پرونده منجر به ایجاد ترس و وحشت در سراسر استان منیتوبای این کشور شده است.

کام مک لئود 19 ساله و بریر اشمگلسکی 18 ساله کانادایی مظنون به قتل لوکاس فولر 23 ساله اهل استرالیا و چینا دیز 24 ساله آمریکایی و هم چنین لئونارد دیک 64 ساله کانادایی هستند که اجسادشان در اواسط ماه ژوئیه در امتداد بزرگراهی دور افتاده در شمال کانادا کشف شد.

بنا بر گزارش سن ان ان، با توجه به کشف کامیون سوخته شده این دو نوجوان در امتداد همان بزرگراه ابتدا تصور شد این دو نوجوان خودشان قربانی این پرونده بوده و مفقود شده اند اما با کشف سرنخ های بیشتر احتمال داده شد که این دو نفر در واقع قاتلان سه قربانی پرونده هستند که در حال حاضر متواری شده اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 452

به "جست وجوی خانه به خانه دو نوجوان مظنون به قتل در بزرگراه کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جست وجوی خانه به خانه دو نوجوان مظنون به قتل در بزرگراه کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید