توییتر حساب کاربری افرادی که مرگ ترامپ را آرزو نمایند تعلیق می نماید

به گزارش مسافرت رو، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با منتشر کردن توییتی در شبکه اجتماعی توییتر گفت که نتیجه آزمایش بیماری کویید 19 او و همسرش مثبت شده است.

توییتر حساب کاربری افرادی که مرگ ترامپ را آرزو نمایند تعلیق می نماید

با وجود اینکه بعد از منتشر شدن این خبر بسیاری از کاربران در شبکه اجتماعی توییتر برای ایشان آرزوی سلامتی کردند، اما کاربرانی هم بودند که بعد از آگاه شدن از این موضوع با منتشر کردن توییت های مختلف آرزوی مرگ ترامپ را داشتند.

همان گونه که می دانید استفاده از عبارت های که باعث نفرت پراکنی علیه اشخاص یا گروه های مختلف شوند، مخالف قوانین این شبکه اجتماعی است.

با توجه به این موضوع، توییتر میخواهد که با کاربرانی که با آرزوی مرگ برای ترامپ در توییت های شان قوانین این شبکه اجتماعی را نقض می نمایند، برخورد کند و آن ها را مجبور به رعایت قوانین حاکم بر این شبکه اجتماعی کند.

به عبارت دیگر، شما نمی توانید توییتی را با آرزوی مرگ برای ترامپ به خاطر بیماری کووید 19 در توییتر منتشر کنید. توییتر در رابطه با این موضوع اعلام نموده است که آن ها حساب کاربری افرادی را که با منتشر کردن این نوع توییت ها قوانین این شبکه اجتماعی را نقض نمایند، تعلیق خواهد نمود. البته هنوز تعیین نیست توییتر این کار را در چه زمان هایی انجام خواهد داد.

توییتر در رابطه با این موضوع در ادامه می گوید که این کار بر روی تک تک توییت های منتشر شده در توییتر انجام نخواهد شد. آن ها می گویند: حذف کردن محتوایی برای ما اولیت خواهد داشت که شامل فراخوان هایی برای انجام دادن کار های باشند که می توانند به صورت بالقوه آسیب های را در دنیای واقعی ایجاد نمایند.

توییتر با منتشر کردن توییتی افزود که اجرا کردن این قوانین به معنای تعلیق اتوماتیک حساب های کاربری افراد نخواهد بود. آن ها در این توییت گفتند: توییت های که در آن ها از عبارت های مانند آرزو برای مرگ، آسیب های شدید جسمی یا بیماری های کشنده علیه هر شخصی استفاده گردد، مخالف قوانین است و باید حذف شوند. این به معنای تعلیق شدن اتوماتیک حساب های کاربری نخواهد بود.

ترامپ هم اکنون برای انجام بعضی آزمایش ها و بهره مندی از خدمات پزشکی به مرکز درمانی Walter Reed منتقل شده است. طبق اطلاعیه منتشر شده توسط کاخ سفید، شرایط جسمی ترامپ مناسب است و او فعالیت های خود را از بیمارستان ادامه خواهد داد.

به روزرسانی: توییتر با منتشر کردن توضیحاتی بیان کرد که منتشر کردن این توییت ها منجر به تعلیق اتوماتیک حساب های کاربری نخواهد شد.

  • هشدار سرویس راستی آزمایی توییتر برای دو توییت دونالد ترامپ

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 آبان 1399 بروزرسانی: 17 آبان 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1307

به "توییتر حساب کاربری افرادی که مرگ ترامپ را آرزو نمایند تعلیق می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توییتر حساب کاربری افرادی که مرگ ترامپ را آرزو نمایند تعلیق می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید