شرح کمیته استیناف درباره کاهش محرومیت کفاشیان و ترابیان

به گزارش مسافرت رو، به گزارش خبرنگاران، تیرماه 1398 بود که علی کفاشیان رئیس پیشین فدراسیون فوتبال و عباس ترابیان رئیس سابق کمیته بازاریابی این فدراسیون با حکم کمیته اخلاق به مدت پنج سال از فعالیت در فوتبال محروم شدند.

شرح کمیته استیناف درباره کاهش محرومیت کفاشیان و ترابیان

این محرومیت به دنبال ابهامات پرونده معروف به شرکت mp-silva برای حق پخش تلویزیونی 316 هزار دلاری چهار بازی تیم ملی در مقدماتی جام جهانی بود.

کفاشیان و ترابیان بلافاصله به کمیته استیناف شکایت کردند و فرایند دادخواهی آنها نزدیک به یک سال طول کشید. در نهایت طبق اعلام یکی از رسانه ها، کمیته استیناف محرومیت کفاشیان را به یک و ترابیان را به سه سال کاهش داده است در حالی که سایت فدراسیون فوتبال هنوز در این مورد اطلاع رسانی ننموده است.

علیرضا صالحی رئیس کمیته استیناف در مصاحبه با خبرنگاران، با اظهار تعجب از رسانه ای شدن خبر کاهش محرومیت روسای سابق فدراسیون و بازاریابی فوتبال گفت: ما حکم را صادر نموده ایم ولی ابلاغ آن باید از سوی دبیر کل فدراسیون فوتبال صورت بگیرد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا این خبر را تایید می کنید؟ توضیح داد: من آن را تکذیب نمی کنم. این خبر باید به وسیله سایت فدراسیون اعلام می شد.

رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر محسوب کردن زمان آغاز محرومیت و اینکه آیا مدت زمان محرومیت کفاشیان تا تیرماه به سرانجام می رسد؟ گفت: اجرای حکم به کمیته بدوی و اخلاق بستگی دارد. آنها مسئول اجرای حکم هستند و می توانند معین نمایند محرومیت از چه زمانی آغاز شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1112

به "شرح کمیته استیناف درباره کاهش محرومیت کفاشیان و ترابیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرح کمیته استیناف درباره کاهش محرومیت کفاشیان و ترابیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید