تراکتور همچنان جایگاه های بیشتر در آزادی می خواهد

به گزارش مسافرت رو، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال تراکتور تبریز ساعت 15:15 امروز در هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر میهمان پرسپولیس در استادیوم آزادی است.

تراکتور همچنان جایگاه های بیشتر در آزادی می خواهد

جهت دریافت مشاوره خدمات اندازه تراکت در فتوشاپ از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

حساسیت همیشگی بازی دو تیم باعث شده تا مسئولان باشگاه تراکتور با تجه به اینکه تمام ظرفیت جایگاه های ورزشگاه آزادی فروش نرفته است خواستار داشتن جایگاه های بیشتری برای طرفداران خود شد.

این در حالی است که در جلسه هماهنگی قبل از بازی پرسپولیس و تراکتور که ظهر روز گذشته در سازمان لیگ فوتبال برگزار گردید باشگاه پرسپولیس تاکید نمود تنها حاضر است 10 درصد از ظرفیت ورزشگاه را به تبریزی ها اختصاص دهد. مدیران پرسپولیس به مسئولان انتظامی نیز اعلام نموده اند در صورت خالی ماندن ورزشگاه باز هم نمی خواهند به تراکتوری ها بیش از یک دهم ظرفیت ورزشگاه آزادی فضا برای تشویق تیمشان بدهند.

از قرار معلوم تا ساعت 9 صبح امروز تنها 35 هزار بلیت برای این بازی به فروخته شده است که نسبت به مصاف های قبلی دو تیم، تعداد بسیار کمتری محسوب می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 836

به "تراکتور همچنان جایگاه های بیشتر در آزادی می خواهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تراکتور همچنان جایگاه های بیشتر در آزادی می خواهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید