بیانیه رسمی وزارت خارجه درباره سرانجام محدودیت های تسلیحاتی تا ساعاتی دیگر منتشر می گردد

به گزارش مسافرت رو، سخنگوی وزارت امور خارجه در پیامی توئیتری اعلام نمود بیانیه این وزارتخانه درباره سرانجام محدودیت های تسلیحاتی کشورمان تا ساعاتی دیگر منتشر خواهد شد.

بیانیه رسمی وزارت خارجه درباره سرانجام محدودیت های تسلیحاتی تا ساعاتی دیگر منتشر می گردد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران شنبه شب طی بیانیه ای بیان کرد که تا ساعاتی دیگر بیانیه این وزراتخانه درباره انتها محدودیت های تسلیحاتی شورای امنیت منتشر می گردد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

خطیب زاده در آستانه انتها یافتن محدودیت های تسلیحاتی شورای امنیت، در توئیتر نوشت: بیانیه رسمی وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران در مورد انتها محدودیت های تسلیحاتی برای صادرات، واردات تا ساعاتی دیگر منتشر می گردد. ایران با فراوری بیش از 90٪ احتیاجهای دفاعی کشور در داخل، بی احتیاج از وابستگی به خارج است. صلح و ثبات در منطقه همیشه اولویت اصلی ما خواهد بود.

لازم به ذکر است مطابق قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل متحد، محدودیت های تسلیحاتی علیه کشورمان از ساعت 00:00 بامداد یکشنبه ا8 اکتبر (27 مهر) به وقت گرینویچ انتها خواهد یافت.

محدودیت های تسلیحاتی علیه ایران در حالی برداشته می گردد که دولت آمریکا ماه ها برای تمدید این محدودیت ها کوشش کرد اما در نهایت به هدف خود نرسید.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 آبان 1399 بروزرسانی: 28 آبان 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1331

به "بیانیه رسمی وزارت خارجه درباره سرانجام محدودیت های تسلیحاتی تا ساعاتی دیگر منتشر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیانیه رسمی وزارت خارجه درباره سرانجام محدودیت های تسلیحاتی تا ساعاتی دیگر منتشر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید