بازتاب تصویری جالب قبل از رویارویی ایران و عراق

به گزارش مسافرت رو، قبل از بازی حساس ایران و عراق تصویری زیبا و خاص از ستاره تیم ملی فوتبال ایران با بازیکن تاثیرگذار عراقی منتشر شد که بازتاب زیادی در رسانه های منطقه داشته است.

بازتاب تصویری جالب قبل از رویارویی ایران و عراق

به گزارش خبرنگاران و به نقل از السومریه، در یکی از حساس ترین دیدارهای انتخابی جام جهانی 2022 قطر تیم ملی فوتبال عراق در امان به مصاف ایران می رود. دیدارهای عراق و ایران همواره از حساسیت و جذابیت زیادی برخوردار بوده است و نگاه های زیادی به این بازی حساس است.

سایت السومریه عراق قبل از این بازی یک تصویر زیبا و خاص را منتشر کرد. در این تصویر سردار آزمون ستاره ایران، صفاء الهادی بازیکن کلیدی عراقی ها را در آغوش گرفته و نشان می دهد که رابطه بسیار صمیمی و محبت آمیز ای با هم دارند.

این سایت با تیتردوستی از شدت تنش بین دو تیم ایران و عراق کم می کند نوشت: تصویری از ستاره تیم ملی ایران با عراق بعد از تمرینات دو تیم در روز گذشته منتشر شد. صفاء هادی رابطه بسیار خوبی با سردار آزمون دارد و همواره در اینستاگرام پست هایی را برای هم منتشر می کنند این درحالی است که اولی در تیم الشرطه عراق بازی می کند و دومی در زنیت روسیه توپ می زند.

این تصویر در سایر رسانه های عربی منطقه نیز بازتاب داشته است.

با وجود آنکه دو تیم تمرکز بالایی روی این دیدار دارند و بازی بسیار مهم است با این حال این دو بازیکن در تمرین همدیگر را دیدند و این گونه عکس گرفتند.

این دیدار در حالی برگزار می شود که تیم ملی فوتبال ایران از 3 بازی خود دو پیروزی و یک باخت کسب کرده و در رده سوم جدول رده بندی جای دارد اما عراق با یک امتیاز بیشتر صدرنشین است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 687

به "بازتاب تصویری جالب قبل از رویارویی ایران و عراق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازتاب تصویری جالب قبل از رویارویی ایران و عراق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید