بارش سنگ در آزادی، صورت های خونین طرفداران در استادیوم!

به گزارش مسافرت رو، به گزارش خبرنگاران دیدار تیم های پرسپولیس و سپاهان اصفهان در حالی از ساعت 20:15 در استادیوم آزادی برگزار می گردد که قبل از آغاز بازی، درگیری شدیدی بین طرفداران دو تیم رخ داد.

بارش سنگ در آزادی، صورت های خونین طرفداران در استادیوم!

طرفداران سپاهان که تعداد آنها به 5 هزار نفر می رسید با حدود 70 هزار طرفدار پرسپولیس حاضر در ورزشگاه آزادی، درگیری لفظی پیدا کردند. شعارهای تند طرفداران دو تیم باعث شد تا کار به پرتاب سنگ بکشد؛ سنگ هایی که تعیین نیست از کجا به داخل ورزشگاه آورده شده است.

سنگ پرانی های طرفداران هر دو تیم باعث شد تعدادی از طرفداران پرسپولیس و سپاهان اصفهان دچار خونریزی در ناحیه سر شوند. اتفاق تلخی که ورود نیروهای یگان ویژه را به همراه داشت که باعث درگیری فیزیکی بین آنها شد.

درحالی که حدود یک ساعت تا آغاز دیدار باقی مانده است، به دلیل تکمیل شدن ورزشگاه آزادی، کلیه درب ها با هماهنگی عوامل انتظامی و مسئولان ورزشگاه، بسته شد و تنها تماشاگرانی که در مجموعه حضور دارند، می توانند به ورزشگاه وارد شوند.

تعداد بی شماری از طرفداران بیرون از ورزشگاه، پشت درب ها مانده و مسئولان انتظامی از آنها می خواهند زودتر به خانه هایشان بازگردند تا بتوانند این دیدار را به وسیله گیرنده های خود تماشا نمایند.

دیدار دو تیم پرسپولیس و سپاهان اصفهان از ساعت 20:15 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 243

به "بارش سنگ در آزادی، صورت های خونین طرفداران در استادیوم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش سنگ در آزادی، صورت های خونین طرفداران در استادیوم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید