انتقاد آذری از کیفیت تصاویر تلویزیونی در بازی با استقلال: حق هواداران است که بازی ها را با کیفیت خوب ببینند

به گزارش مسافرت رو، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با انتقاد از کیفیت تصاویر تلویزیونی در دیدار این تیم مقابل استقلال ابراز امیدواری کرد هواداران در ادامه با کیفیت بهتری بازی ها را تماشا کنند.

انتقاد آذری از کیفیت تصاویر تلویزیونی در بازی با استقلال: حق هواداران است که بازی ها را با کیفیت خوب ببینند

سعید آذری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره رعایت پروتکل های بهداشتی در دیدار تیم های فوتبال فولاد خوزستان مقابل استقلال گفت: مدت ها بود که برای میزبانی از این بازی اقدامات زیادی را در دستور کار قرار داده بودیم، از نصب و راه اندازی تونل ضدعفونی کننده گرفته تا تجهیز ورزشگاه به امکانات جدید. 13 اتفاق خوب برای بازی با استقلال در ورزشگاه رخ داد تا فولاد در اولین بازی بعد از تعطیلی مسابقات شرایط خوبی را برای رعایت پروتکل ها ایجاد کند. همه این امکانات و تجهیزات به دست متخصصان جوان ایرانی ساخته شد که از لحاظ کیفی هیچ تفاوتی با مدل های مشابه خارجی نداشته است.

وی با اشاره به عدم حضور تماشاگران در این بازی عنوان کرد: خیلی دوست داشتیم در این بازی بعد از مدت ها دوری کنار هواداران بازی می کردیم و شادی این برد را با آنها در ورزشگاه تقسیم می کردیم اما به دلیل قوانین جدید فعلاً نمی توانیم کنارشان باشیم ولی یکی از اتفاقات خیلی خوبی که در این بازی رخ داد، پخش صدای هواداران مان در ورزشگاه بود که در طول بازی انرژی مثبتی را به بچه ها تزریق می کرد.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره انتقاداتی که به کیفیت پایین تصاویر تلویزیونی وارد شده است و این که قبلاً نشستی را در همین زمینه با مسئولان صداوسیما داشته است، گفت: در نشستی که قبلاً برای حل این مشکل داشته ایم، موانع موجود بررسی شده و قرار شده با مساعدت دوستان در صدا وسیمای مرکز خوزستان ان شاءالله به نتایج خوبی برسیم. این حق هواداران مان است که وقتی اجازه حضور در ورزشگاه را پیدا نمی کنند، حداقل از خانه های شان بازی را با کیفیت بالا تماشا کنند. امیدواریم صدا وسیما تجهیزات جدیدی را برای پوشش تلویزیونی در استان فراهم کند تا هواداران ما نیز مثل سایر شهرهای کشور بازی های تیم محبوبشان را با کیفیت خوب تماشا کنند، به طور مثال اگر در بازی دیروز کیفیت تصویربرداری بازی شرایط بهتری داشت، ابهامات داوری هم برای تیم حریف به وجود نمی آمد.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1148

به "انتقاد آذری از کیفیت تصاویر تلویزیونی در بازی با استقلال: حق هواداران است که بازی ها را با کیفیت خوب ببینند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد آذری از کیفیت تصاویر تلویزیونی در بازی با استقلال: حق هواداران است که بازی ها را با کیفیت خوب ببینند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید