امیری: مسئولان به وعده خود وفا نکردند، اگر چمن طبیعی داشتیم بازی با پرسپولیس لغو نمی شد

به گزارش مسافرت رو، مدیرعامل باشگاه نساجی گفت: اگر استادیوم شهیدوطنی قائمشهر چمن طبیعی داشت، بازی ما با پرسپولیس لغو نمی شد.

امیری: مسئولان به وعده خود وفا نکردند، اگر چمن طبیعی داشتیم بازی با پرسپولیس لغو نمی شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه نساجی، علی امیری مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران با بیان اینکه پیش از شروع لیگ برتر بنا بر نامه سازمان لیگ درباره نامطلوب بودن زمین چمن مصنوعی استادیوم شهید وطنی قائمشهر، هشدارهای لازم را به مسئولان اداره کل ورزش و جوانان مازندران دادیم، گفت: این دغدغه را بارها اعلام نموده بودیم و در نهایت به دنبال حضور دکتر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در استادیوم وطنی قرار شد بودجه لازم به این امر اختصاص داده و تخصیصات لازم نیز انجام گردد.

وی با اشاره به اینکه از همان روز قول اجرای پروژه تعویض چمن استادیوم وطنی و همچنین ساخت سکوی جدید داده شد، اضافه کرد: اما چیزی که در عمل ما شاهد آن هستیم، پروژه متوقف شده سکو و بی توجهی به تغییر چمن است. ظاهراً آقای غلامی راد رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران پیگیر بودجه و تخصیص اعتبار پروژه چمن نشده است.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران ادامه داد: با توجه به شرایط کرونایی و عدم حضور تماشاگران نباید احداث سکو در اولویت قرار می گرفت، اما متأسفانه این پروژه استارت زده شد که هم اکنون بعد از گذشت چند ماه، متوقف شده است.

امیری با بیان اینکه احتیاج اصلی باشگاه نساجی مازندران تعویض چمن بود، اعلام نمود: مسئولان ذی ربط درحال حاضر به زعم خودشان با تقویت کیفیت چمن مصنوعی، دغدغه اصلی ما را از دستور کار خارج نموده اند.

وی دلیل اصلی لغو بازی با پرسپولیس را واهمه از مصدوم شدن بازیکنان پرسپولیس در آستانه فینال جام باشگاه های آسیا خواند و اعلام کرد: بدون شک اگر زمین استادیوم شهید وطنی دارای چمن طبیعی بود، این ملاقات لغو نمی شد.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران مجدداً تأکید کرد: از استاندار محترم، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و همچنین مدیرکل ورزش و جوانان مازندران خواستاریم، اعتباری که قرار است با آن سکوی جدید را احداث نمایند، به پروژه تغییر چمن اختصاص دهند.

وی در انتها با اعلام اینکه تیم های لیگ فزونی در طول فصل یک بار در زمین چمن مصنوعی استادیوم شهید وطنی بازی می نمایند، اما تیم ما باید 15 بازی در این زمین انجام دهد، گفت: متضرر اصلی بازی کردن در چمن مصنوعی تیم نساجی است. بازیکنان ما باید فشار زیادی را در طول فصل تحمل نمایند و احتمال مصدومیت بسیار بالاست، ضمن اینکه با توجه به تعداد زیاد بازی ها بدون شک توان جسمی و کیفیت فنی آنها فرسایش خواهد یافت.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 دی 1399 بروزرسانی: 14 دی 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1429

به "امیری: مسئولان به وعده خود وفا نکردند، اگر چمن طبیعی داشتیم بازی با پرسپولیس لغو نمی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیری: مسئولان به وعده خود وفا نکردند، اگر چمن طبیعی داشتیم بازی با پرسپولیس لغو نمی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید