اظهارنظر جدید لمن درباره کرونا: خطر بزرگی فوتبالیست ها را تهدید نمی کند

به گزارش مسافرت رو، سنگربان سابق تیم ملی آلمان با اظهارنظری جدید بر مواضع قبلی خود درباره کم خطر بودن ویروس کرونا برای فوتبالیست ها تأکید کرد.

اظهارنظر جدید لمن درباره کرونا: خطر بزرگی فوتبالیست ها را تهدید نمی کند

به گزارش خبرنگاران، ینس لمن، دروازه بان سابق تیم ملی آلمان و باشگاه آرسنال از زمان شیوع کرونا در اروپا، همواره مخالف سختگیری ها و محدودیت های وضع شده برای مهار این ویروس بوده است. او در یکی از اولین مصاحبه هایش بعد از شیوع کرونا، قرنطینه اجباری مردم به بهای بیکار شدن آنها را اشتباه دانست و اخیراً در یک مصاحبه دیگر مدعی شد هشدارهایی که درباره ابتلای فوتبالیست ها به کرونا داده می شود اغراق آمیز است.

لمن 50 ساله اکنون اظهارنظر جدیدی درباره این ویروس انجام داده و در آن از بازگشت بوندس لیگا از روز شنبه هفته آینده استقبال کرد و گفت کرونا جان بازیکنان جوان و سالم را آنقدرها تهدید نمی کند. این در حالی است که تا کنون چند تن از بازیکنان واعضای کادر فنی تیم های فوتبال آلمان به کرونا مبتلا شده اند و اخیراً هم ابتلای سه بازیکن در تیم دسته دومی دینامو درسدن سبب شد بازی های پیش روی این تیم تا دو هفته آینده لغو شود چون تمام بازیکنانش باید به قرنطینه بروند. پیش از آن هم تیم فوتبال کلن در بوندس لیگا از ابتلای سه تن از اعضایش خبر داده بود و تمام تیم را به قرنطینه فرستاد.

لمن که در تیم های شالکه، دورتموند و اشتوتگارت 400 بازی در بوندس لیگا انجام داده درباره تصمیم سازمان لیگ فوتبال آلمان برای از سرگیری مسابقات به شبکه beIN Sports گفت: در نهایت، باید با وضعیتی که این ویروس برای مان ساخته کنار بیاییم چون تنها چیزی که قرنطینه فعلی بر آن پایدار است، امید برای کشف یک واکسن یا یک دارو برای درمان این بیماری است. اما این فقط یک امید است. تا الان که هیچ خبری نبوده و به خاطر اینکه چیزی کشف نشده که ما نمی توانیم همه کسب و کارها را تعطیل کنیم. پس مجبوریم که با آن کنار بیاییم.

سنگربان پیشین آرسنال که خودش جزو بهبودیافتگان ویروس کووید 19 بوده، در ادامه مدعی شد که این ویروس نباید نگرانی خاصی برای بازیکنان جوان و آماده بوندس لیگا به وجود آورد.

لمن اضافه کرد: تا زمانی که علائم بیماری بد نباشند، به نظر من بازیکنان می توانند با آن کنار بیایند. کلی بازیکن داریم که در واقع به این ویروس مبتلا شدند و بعضی از آنها حتی علائم ابتلا به این بیماری را هم نشان ندادند. به همین دلیل فکر می کنم که بازیکنان جوان و سالم که سیستم ایمنی شان قوی است نباید خیلی نگران باشند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1098

به "اظهارنظر جدید لمن درباره کرونا: خطر بزرگی فوتبالیست ها را تهدید نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اظهارنظر جدید لمن درباره کرونا: خطر بزرگی فوتبالیست ها را تهدید نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید