استانداردسازی زمین های بازی و تجهیزات پارک ها در استان بوشهر

به گزارش مسافرت رو، به گزارش خبرنگاران، محمدرحیم بهره مند عصر شنبه در جمع خبرنگاران گفت: در راستای توسعه استانداردها در استان بوشهر کوشش های خوبی انجام شده و طرح های مختلف بازرسی انجام و نسبت به اعمال قانون اقدام می گردد.

استانداردسازی زمین های بازی و تجهیزات پارک ها در استان بوشهر

وی با اشاره به فعالیت حدود 50 آزمایشگاه همکار استاندارد در استان بوشهر گفت: این آزمایشگاه ها در بیش از 230 زمینه آزمایشگاهی و وجود شرکت های بازرسی فنی متعدد در استان فعالیت دارند.

مدیرکل استاندارد استان بوشهر بیان نمود: با فعالیت گسترده این آزمایشگاه ها و اقدامات انجام شده بوشهر یکی از قطب های مهم استانداردسازی کشور محسوب می گردد و در سطح کشور پیشتاز است.

وی با اشاره به کوشش های انجام شده برای استانداردسازی صندلی های سی ان جی توضیح داد: تمامی پارک ها و شهرک های بازی بخش خصوصی استان نیز گواهینامه استاندارد دریافت نموده اند.

بهره مند با اشاره به تدوین 104 عنوان استاندارد ملی و یک عنوان استاندارد بین المللی در استان بوشهر در سال گذشته، اضافه نمود: علاوه بر این موارد 154 استاندارد ملی نیز مورد بازنگری نهاده شد.

وی با بیان اینکه بوشهر جزء چهار استان اول در زمینه تدوین استانداردهای ملی و بین المللی است، ادامه داد: به منظور نظارت بر کیفیت کالاهای فراوری داخل بیش از هشت بازرسی و نمونه برداری از سطح بازار استان بوشهر در سال گذشته انجام شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 129

به "استانداردسازی زمین های بازی و تجهیزات پارک ها در استان بوشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استانداردسازی زمین های بازی و تجهیزات پارک ها در استان بوشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید