ابراهیمی: کسی کم کاری نموده باشد، به مردم جم خیانت نموده است، بازیکنان پارس جنوبی برای تیم خرج می کردند

به گزارش مسافرت رو، مهاجم تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت که بازیکنان و سرپرست این تیم از جیب خودشان برای پارس جنوبی خرج می کردند.

ابراهیمی: کسی کم کاری نموده باشد، به مردم جم خیانت نموده است، بازیکنان پارس جنوبی برای تیم خرج می کردند

محمد ابراهیمی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره اظهارات اکبر پورموسوی مبنی بر تماس تعدادی از مربیان تیم های پایین نشین جدول با بازیکنان تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: اگر بابت چنین موضوعی اطمینان وجود دارد، باید نام این بازیکنان اعلام گردد. چون اگر چنین اتفاقی اتفاق افتاده باشد به باشگاه، بازیکنان، خانواده آنها و طرفداران پارس بی احترامی شده است. در این دوره و زمانه اتفاقات بسیاری می افتد، اما تا به امروز چنین اتفاقی رخ نداده بود و خودم نیز در چنین شرایطی قرار نگرفته ام.

وی با ابراز امیدواری به اینکه باشگاه پارس جنوبی و پورموسوی، موضوع را دنبال نمایند تا تعیین گردد کدام بازیکن کم کاری نموده است، توضیح داد: چنین موضوعی، کارنامه ای ضعیف برای ما بازیکنان است و اگر کسی کم کاری نموده باشد، به شهر و مردم جم خیانت نموده است. پورموسوی گفته این بازیکنان و مربی تیم دیگر، مدیر برنامه یکسانی دارند که در این شرایط تعیین می گردد چه بازیکنانی بوده اند.

مهاجم باتجربه پارس جنوبی جم درخصوص فصل گذشته لیگ برتر فوتبال و سقوط این تیم به لیگ دسته اول گفت: ابتدای فصل به خاطر رفاقت با فراز کمالوند و بهرام رضاییان وارد تیم شدم. صحبت کردن از مسائل پارس جنوبی به کلیشه تبدیل شده و همه می دانند باشگاه با چه مسائلی روبرو بود. تیم حمایت نمی شد و به حال خود رها شده بود. سرپرست و بازیکنان برای تیم خرج می کردند و پول آب معدنی و بلیت هم نبود.

ابراهیمی با بیان اینکه بازیکنان حدود هشت ماه پول نگرفته بودند و شرایط با رفتن رضاییان مدیریت نشد، به خبرنگاران گفت: پس از جدایی کمالوند، افاضلی آمد و پس از او پورموسوی به خاطر رفاقت با رضاییان و اینکه بچه جنوب کشور بود، وارد پارس جنوبی شد. این مربیان به دلیل پابرجا بودن مسائل تغییر می کردند. پورموسوی یک مربی دلسوز بود که می خواست به تیم یاری کند و نمی توانیم او را مقصر سقوط به لیگ دسته اول بدانیم.

وی با بیان این موضوع که مدیران باشگاه پارس جنوبی، تیم را به حال خود رها نموده بودند و جوابگو نبودند، اعلام نمود: مدیران این اواخر به سمت تیم آمدند که دیگر فایده ای نداشت. ما هم خیلی کوشش کردیم و سقوط تیم تا هفته آخر قطعی نشده بود. متأسفانه به مدیرعامل باشگاه یاری نمی کردند و در بازی های آخر نمی شد تیم را جمع کرد. بازیکنان از لحاظ روحی و روانی دچار مشکل شده بودند.

مهاجم پارس جنوبی جم در پاسخ به این پرسش که آیا به حضور در دنیای بازیگری ادامه می دهد یا به مربیگری روی می آورد، گفت: قراردادم با پارس جنوبی تمام شده، اما باید ببینم چه اتفاقاتی رخ می دهد. در تهران تمرین می کردیم و برای بازی به جم می رفتیم. همواره در اردو بودیم و شرایط خوبی نداشتیم. حضور در شهرستان مرا آزار می داد و پس از مشورت با خانواده ام درباره آینده تصمیم می گیرم. من هنوز آمادگی لازم را دارم و اگر شرایط خوبی فراهم گردد، به بازی کردن ادامه می دهم. هنوز تصمیمی برای مربیگری نگرفته ام.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 مهر 1399 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1248

به "ابراهیمی: کسی کم کاری نموده باشد، به مردم جم خیانت نموده است، بازیکنان پارس جنوبی برای تیم خرج می کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابراهیمی: کسی کم کاری نموده باشد، به مردم جم خیانت نموده است، بازیکنان پارس جنوبی برای تیم خرج می کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید